Saturday, July 11, 2009

Ruangan Baru...

Selesai mesyuarat pembentangan Pelan Tindakan Unit-Unit Nisa' Terengganu pada 10 Julai lepas, maka dengan ini kami akan mewujudkan dua ruangan baru untuk dimanfaatkan bersama oleh pengunjung-pengunjung blog Nisa' Terengganu iaitu Tanyalah Ustazah dan Galeri Nisa' Terengganu.

1) Galeri Nisa' Terengganu

Ruangan ini telah wujud beberapa bulan yang lepas yang mana ianya menempatkan koleksi gambar program-program Nisa' dari peringkat DUN hinggalah ke peringkat Pusat. Untuk kali ini, 3N akan mengupdate galeri ini menjadi sebuah arkib simpanan keratan akhbar berkaitan isu semasa dalam negeri Terengganu dan isu sosial Nasional. Diharapkan ianya akan menjadi pengajaran dan dorongan semangat buat pengunjung untuk bersama-sama kami melaksanakan impian untuk melihat tertegaknya sebuah negeri yang aman dan makmur.

2) Tanyalah Ustazah

Ruangan ini akan dikendalikan oleh panel penjawab yang dilantik oleh Unit Pembangunan Insan (UPI) Nisa' Terengganu. Pengunjung boleh mengemukakan soalan dan kemusykilan berkaitan dengan masalah agama seperti Ibadah, Fiqah, Akhlak dan sebagainya. Soalan-soalan tersebut bolehlah dikemukakan ke email Nisa' Terengganu iaitu nisa_ganukite@yahoo.com.my. Semoga ianya dapat menambahkan kefahaman dan ilmu bukan sahaja buat penanya soalan, malah buat semua pengunjung yang membaca.

Semoga beroleh manfaat dan berjalan lancar...

0 komen diterima:

Post a Comment

 

©2009 . | by TNB